petek, 2. marec 2012

Sinhronizacija koledarja

Pametni telefoni so dejansko ena zelo pametna napravica. Moj Galaxy S je bil prejšnji teden prepričan, da preveč delam in je preprosto nehal sinhronizirat vse koledarje. Dobival sem samo še informacije o koledarju, ki je vseboval zabavne vsebine. Načeloma me zadeva ni motila, dokler nisem pozabil na nekaj službenih zadev. In ker je služba zelo pomembna, sem sklenil, da se morava z gadgetom pogovoriti na dve oči in zaslon.

Kot je že običaj mu samo resetiranje ni pomagalo, zato sem se poglobil malce globlje. Posumil sem celo rom in ker sem opazil, da je DarkyRom izdal novo različico sem sklenil posodobiti vse skupaj. Telefon ima sedaj nameščen android 2.3.6, kot se lepo vidi na sliki. No, da ne bo kdo mislil, da je koledar začel čudežno delat. Jok brate, odpade.

Ta koledarska zadeva me je tako jezila, da sem si odprl pivo in ob pivu se vedno odpirajo super ideje, ki so zapovrh vsega še strašno preproste. Ta je šla nekako tako:

Settings > Applications > Manage applications > Hit the Menu Button > Filter > All > Calendar Storage > Clear data > OK

Sedaj samo še zaženemo sinhronizacijo in v koledarju se nam pojavijo vsi koledarjih, ki so povezani z našim google računom.

Ni komentarjev:

Objavite komentar